onsdag den 29. oktober 2008

Halloween

er jo ved at være over os og for mit eget vedkommende måtte vi gerne tage det endnu mere til os end vi allerede har gjort. Jeg synes det er fedt med alle de uhyggelige ting - vi overvejer at holde en lille Halloween-fest for børn til næste år. så er mindstemusen på 4 forhåbentlig klar til det.

Min søster skulle have kage med på arbejde i dag og jeg fik frie hænder :-D Da vi i september var i EuroDisney var de begyndt at pynte op til Halloween og jeg blev voldsomt inspireret.

Det er hvid chokolade mud cake med italiensk marengs smørcreme med hjemmelavet lemoncurd i, der så blev farvet orange. De små græskar er lavet af marcipan og gryden er lavet af sugarpaste, så alt er 100% spiseligt



Min søster er en af mine bedste aftagere, for hun har altid et eller andet arrangement som hun liiiiiige kan tage kage med til og i weekenden var hun til barnedåb. Jeg havde fået invitationen at gå ud fra og det blev der denne kage ud af:



Indeni er der lyse lette lagkagebunde og hindbær/brombærmousse med hakket mørk chokolade og tobleronegangche

Ingen kommentarer: