mandag den 13. juni 2011

Kage til grill-fest i fodboldklubben

I fredags skulle vi til grill-fest i juniors fodboldklub. Han er lige begyndt så det var første gang vi var afsted. Han elsker at spille fodbold - se bare her hvordan min dejlige dreng stråler under træning


Nå - ikke mere moderstolthed i denne blog ;-)

Der blev bedt om at der var et par forældre der tog kage med og jeg meldte mig selvfølgelig. Havde en idé til en kage ret hurtigt og Tobias godkendte den. Til træningen om torsdagen tog jeg dette billede til inspiration


Jeg havde bagt chokoladekager - en stor bradepande og en i en franskbrødsform. Bradepanden blev til et udsnit af banen og "franskbrødet" blev skåret ud til en fodboldstøvle - mit første forsøg på at lave fodtøj i 3D. Kagen blev vel modtaget og der var heldigvis nok til alle *phew*


Græsset er lavet af farvet smørcreme, sprøjtet med græstyllen fra Wilton og støvlen er overtrukket med sugarpaste og malet m pulverfarver

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Du har også gode grunde til at være stolt! Flot kage og skøn dreng!