søndag den 10. juni 2012

"Klosteret i undtagelsestilstand"

Var det tema min veninde mente der var mest rammende for den fest hun holdte i går. Derudover havde jeg frie hænder. Længe gik jeg og overvejede at lave et kloster og så pynte det med lanterne og guirlander men da jeg i starten af ugen fik købt "Singing in the rain" på dvd og kom til den scene i filmen hvor pigen Gene Kelly bliver forelsket i, springer ud af kagen sagde det "pliiiiing"




Det var da sådan en jeg skulle lave - har set flere udgaver rundt om på nettet men har aldrig selv haft lejlighed til at lave sådan en, så NU skulle det være. Pigen der skulle springe ud af kagen skulle selvfølgelig være en nonne der i anledningen af klosterets undtagelsestilstand rigtig kunne slå sig løs.....

"Uidentificeret parteret stripper fundet" ;-)




Efter "dødsstivheden" var indtrådt blev hun klistret sammen




Og til sidst da kagerne var overtrukket, icingen var tørret og malet med guld så den sådan ud:



Indeni var der chokoladekage og jordbær/mascarponecreme og den var heldigvis et hit til festen som varede til det begyndte at lysne. Masser af god mad, skøn stemning og dejlige mennesker :)

Ingen kommentarer: